Tunen/aanpassen motormanagement benzine (turbo) MY 2000 -> MY 2014: 275,- (ex)

Tunen/aanpassen motormanagement benzine turbo MY 2014 ->  305,- (ex)

Tunen/aanpassen motormanagement benzine Denso modules: prijs en mogelijkheden in overleg.
Eenzelfde voor Lambda uit.

Tunen/aanpassen motormanagement diesel MY 2000 -> MY 2014: 275,- (ex)
Dit al dan niet met egr naar gesloten dan wel roetfilter uit (software)

Tunen/aanpassen motormanagement diesel MY 2014 -> 305,- (ex)

EGR naar gesloten bij tuning diesel  MY 2014 -> + 75,- (ex)

EGR naar gesloten diesel (zonder tuning)  MY 2014 -> 195,- (ex)

EGR naar gesloten dan wel roetfilter verwijderen (dan wel beide) MY 2000 -> MY 2014: 175,- (ex)
Dit is de diesel 2.4, 2.0, 1.6

Na update een tuning herschrijven 100,- (ex)

Na reload de tuning opnieuw laden 50,- (ex)

Dashboard reparatie MY2000 -> 2004 (in overleg): 125,- (ex)
Refurbished Dashboard (incl. software overzetten) 225,- (ex)

Reparatie ABS (P2) en indien mogelijk 100,- (ex)

Verwijderen SRS Cfff storing (P1)  125,- (ex)
Klaar terwijl men wacht.

Voor het klonen van modules hebben wij eenzelfde exemplaar (hardware nummer) + het origineel nodig.

Klonen van ECM/motor management: 195,- (ex)
(dit indien mogelijk en in overleg)

Klonen CEM V50, S40, C70 MY 2004 t/m MY 2011: 195.- (ex)
Wij hebben de CEM ca 2 dagen nodig.

Klonen CEM L en H, MY 2005 -> MY 2008: 295,- (ex)
Wij hebben de CEM ca 1 week nodig.

Klonen CEM V70, XC70, S60, S80, XC90  MY2000 -> MY 2004 195,- (ex)
Refurbished CEM (incl. software overzetten) 255.- (ex)

Deze prijslijs is niet bindend, uitzonderingen kunnen voorkomen.

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *